Leagues
December 16, 2017, 01:32 AM

Game #192491, reported by KinslayeR, Viewed 725 Time(s)

TRL #24
Singles
June 12, 2015, 10:59 AM
Winner
KinslayeR
Poland dP alCo
Absolute Beginner 953 in TRL: Darts before the game. Gained 53|53 points
Loser
MarianRV
Romania UC PCMR dS
Rookie 1257 in TRL: Darts before the game. Lost 53|53 points
  

Game Rate
3.33 / 5
Total Members Voted: 3
Players history
3 - 7
3 - 7
3 - 7
3 - 7
Information Game scheme: TRL: Darts
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 172 time(s).
Game Awards
United Kingdom TheKomodo has nominated this game for Game of the season
Russian Federation XanKriegor has nominated this game for Game of the season
Poland KinslayeR has nominated this game for Game of the season
Game Map(s)

Bank it ! by TheKomodo
3840 x 6032, PNG, 131.95 KB, Downloaded 861 time(s)


Super Mario Darts World by TheKomodo
2560 x 2320, PNG, 80.38 KB, Downloaded 723 time(s)


Sonic the Hedgehog - Labyrinth Zone by TheKomodo
3840 x 2088, PNG, 352.57 KB, Downloaded 841 time(s)

Game Chat(s)
[KinslayeR`dP] hf then
[KinslayeR`dP] where is a
[UC`MarianRV`ZaR] I can't believe I didn't realise,ae
[UC`MarianRV`ZaR] gl,hf
[KinslayeR`dP] ok close
[UC`MarianRV`ZaR] and I like to play fair ;)
[UC`MarianRV`ZaR] rly sry for that :/
[KinslayeR`dP] np for me :D
[UC`MarianRV`ZaR] yaya xD
[UC`MarianRV`ZaR] not there ae
[UC`MarianRV`ZaR] oh,k
[KinslayeR`dP] `damn
KinslayeR`dP 7
[UC`MarianRV`ZaR] n
[KinslayeR`dP] so close to 9 heh
[KinslayeR`dP] we palyed that map in tour
[KinslayeR`dP] once
[KinslayeR`dP] *played
UC`MarianRV`ZaR 9
[KinslayeR`dP] vn
[UC`MarianRV`ZaR] never played A-A
[UC`MarianRV`ZaR] so it's your chance xD
[UC`MarianRV`ZaR] ty
KinslayeR`dP 1
KinslayeR`dP 14
[UC`MarianRV`ZaR] oh,nt
[KinslayeR`dP] u played that tour too :D
UC`MarianRV`ZaR 16
[UC`MarianRV`ZaR] hmm
[UC`MarianRV`ZaR] I never played A-A
[KinslayeR`dP] ufff
KinslayeR`dP 21
[UC`MarianRV`ZaR] lol,close one
[KinslayeR`dP] yeah
[KinslayeR`dP] epic fail close
[UC`MarianRV`ZaR] maybe it was B-B,kins
[KinslayeR`dP] i think this one
[UC`MarianRV`ZaR] ew
UC`MarianRV`ZaR 21
[KinslayeR`dP] draw
[KinslayeR`dP] not this
[UC`MarianRV`ZaR] opw
[KinslayeR`dP] gg
[UC`MarianRV`ZaR] ow*
[UC`MarianRV`ZaR] vbl
[UC`MarianRV`ZaR] wait
[UC`MarianRV`ZaR] I might fail xD
[UC`MarianRV`ZaR] almost fail
UC`MarianRV`ZaR 26
KinslayeR`dP 30
[UC`MarianRV`ZaR] n
[KinslayeR`dP] t
[KinslayeR`dP] that fucking fail
[UC`MarianRV`ZaR] ae
UC`MarianRV`ZaR 33
[KinslayeR`dP] lol
[KinslayeR`dP] xd
[KinslayeR`dP] lucky :D
[UC`MarianRV`ZaR] so damn close xD
KinslayeR`dP 39
[UC`MarianRV`ZaR] vn
[KinslayeR`dP] x2
UC`MarianRV`ZaR 42
[UC`MarianRV`ZaR] phew
[KinslayeR`dP] damn!
[KinslayeR`dP] not +1 :(
[UC`MarianRV`ZaR] nt 3x :)
[UC`MarianRV`ZaR] xD
KinslayeR`dP 46
[KinslayeR`dP] gg
UC`MarianRV`ZaR 49
[UC`MarianRV`ZaR] close
[KinslayeR`dP] fucking 1 worm failed
[UC`MarianRV`ZaR] you can still win
KinslayeR`dP 51...
[KinslayeR`dP] gg
[UC`MarianRV`ZaR] hmm
[UC`MarianRV`ZaR] let's see
[KinslayeR`dP] i needed that fucking 1 worm
UC`MarianRV`ZaR 58 bl
[UC`MarianRV`ZaR] gg

[UC`MarianRV`ZaR] h
[UC`MarianRV`ZaR] ae kins
[UC`MarianRV`ZaR] up!
[KinslayeR`dP] wtf map
[KinslayeR`dP] lol
[UC`MarianRV`ZaR] blame Komo
[UC`MarianRV`ZaR] xD
[KinslayeR`dP] should i tele him?
[KinslayeR`dP] or i lost that worm
[UC`MarianRV`ZaR] neah
[UC`MarianRV`ZaR] you tele
[UC`MarianRV`ZaR] :)
[KinslayeR`dP] ok t
[UC`MarianRV`ZaR] no
[UC`MarianRV`ZaR] not like that
[KinslayeR`dP] show me
[KinslayeR`dP] ah ok
[KinslayeR`dP] wxw
[UC`MarianRV`ZaR] liek this
UC`MarianRV`ZaR 3
[UC`MarianRV`ZaR] you can rethrow one
[UC`MarianRV`ZaR] since you didn't know
[UC`MarianRV`ZaR] or wait
[KinslayeR`dP] fuckint amatour
[UC`MarianRV`ZaR] xD
[UC`MarianRV`ZaR] not sure if legal
[UC`MarianRV`ZaR] but I'll let you rethrow one worm ;)
[KinslayeR`dP] did not fly anyway
[KinslayeR`dP] nah coz if u lose then u will complain :D
[UC`MarianRV`ZaR] zoh
[KinslayeR`dP] bl
[UC`MarianRV`ZaR] ok,if you say so xD
[KinslayeR`dP] LOL
[KinslayeR`dP] xd
[UC`MarianRV`ZaR] bl
[KinslayeR`dP] junkie
[UC`MarianRV`ZaR] junk map xD
[UC`MarianRV`ZaR] oops
[UC`MarianRV`ZaR] 2
UC`MarianRV`ZaR 5
[KinslayeR`dP] wow
[UC`MarianRV`ZaR] 3/5
[KinslayeR`dP] fuck off
[UC`MarianRV`ZaR] oh
KinslayeR`dP 1
[UC`MarianRV`ZaR] damn,wanted good score for ya :(
[UC`MarianRV`ZaR] 2 again :/
[UC`MarianRV`ZaR] or not
[UC`MarianRV`ZaR] xD
[KinslayeR`dP] not really!
[UC`MarianRV`ZaR] 3
KinslayeR`dP 5
[UC`MarianRV`ZaR] oh
[UC`MarianRV`ZaR] vn
KinslayeR`dP 6
[UC`MarianRV`ZaR] 6*
[KinslayeR`dP] yes i did 1 before ;p
[UC`MarianRV`ZaR] ae
UC`MarianRV`ZaR 7
[UC`MarianRV`ZaR] \high on drugs
[KinslayeR`dP] clena 2
KinslayeR`dP 8
UC`MarianRV`ZaR 8
[KinslayeR`dP] hi draw
[UC`MarianRV`ZaR] for the love of hyenas
[UC`MarianRV`ZaR] hi too
[UC`MarianRV`ZaR] ew
[UC`MarianRV`ZaR] 5
[KinslayeR`dP] 5
[UC`MarianRV`ZaR] not
[UC`MarianRV`ZaR] xD
KinslayeR`dP 13?
[UC`MarianRV`ZaR] it's 3
[KinslayeR`dP] but he was in 5 already but bounced to 3? XD
UC`MarianRV`ZaR 10
[KinslayeR`dP] LOL
[UC`MarianRV`ZaR] that's the sad truth
[KinslayeR`dP] ok same
[UC`MarianRV`ZaR] so 11 for ya
KinslayeR`dP 14
[KinslayeR`dP] u need 5 or fuck off :D
[UC`MarianRV`ZaR] need 5 damn
[UC`MarianRV`ZaR] luck pls
[UC`MarianRV`ZaR] fucking game
UC`MarianRV`ZaR 12
[UC`MarianRV`ZaR] bg
[KinslayeR`dP] oh
[KinslayeR`dP] bl :D
[KinslayeR`dP] 1:1

[KinslayeR`dP] but i already reported sry
[UC`MarianRV`ZaR] xD
[KinslayeR`dP] no no jk :D ahah HF man
[KinslayeR`dP] 2 to 5?
[UC`MarianRV`ZaR] 2 to 4
[KinslayeR`dP] really?
[KinslayeR`dP] cant be
[UC`MarianRV`ZaR] not the simple way
[UC`MarianRV`ZaR] \that way
[KinslayeR`dP] ok
[UC`MarianRV`ZaR] ok,after this game really gonna eat something xD
[KinslayeR`dP] it is not time to eat yet
UC`MarianRV`ZaR 40
[KinslayeR`dP] wow fu
[UC`MarianRV`ZaR] that's how you need to do it
[UC`MarianRV`ZaR] xD
KinslayeR`dP 15
[UC`MarianRV`ZaR] nt
UC`MarianRV`ZaR 72
[KinslayeR`dP] unfair
[UC`MarianRV`ZaR] I didn't pick the map,lol
[UC`MarianRV`ZaR] blame the picker :/
[KinslayeR`dP] fu this map
UC`MarianRV`ZaR 87
KinslayeR`dP 40
[UC`MarianRV`ZaR] oops xD
[KinslayeR`dP] nvm
[UC`MarianRV`ZaR] haha
[KinslayeR`dP] FUCKING
[KinslayeR`dP] CHEAT
KinslayeR`dP 72
[UC`MarianRV`ZaR] huahua xD
[KinslayeR`dP] he was already there bastard :D
UC`MarianRV`ZaR 119
[KinslayeR`dP] fu and ur god
KinslayeR`dP 77
[UC`MarianRV`ZaR] ae,don't kill me
[UC`MarianRV`ZaR] 87*
[KinslayeR`dP] DONT MATETER
[KinslayeR`dP] dont kill me too
[UC`MarianRV`ZaR] you don't say
[UC`MarianRV`ZaR] xD
[UC`MarianRV`ZaR] but I love killing you <3
[KinslayeR`dP] FUCK
[KinslayeR`dP] again
[UC`MarianRV`ZaR] n
KinslayeR`dP 109
[KinslayeR`dP] fucking never can 40 LOL
[UC`MarianRV`ZaR] rofl
[KinslayeR`dP] wow
UC`MarianRV`ZaR 119
[KinslayeR`dP] still chance
[UC`MarianRV`ZaR] stupid map xD
[UC`MarianRV`ZaR] fail pls
[KinslayeR`dP] cant 40
[KinslayeR`dP] ever
[UC`MarianRV`ZaR] fuck
[UC`MarianRV`ZaR] stupid
[UC`MarianRV`ZaR] stupid game!
KinslayeR`dP 141
UC`MarianRV`ZaR 151
[KinslayeR`dP] damn u!
[KinslayeR`dP] xd
[KinslayeR`dP] pressure
[UC`MarianRV`ZaR] now fail pls
[UC`MarianRV`ZaR] FAIL!
[KinslayeR`dP] winner!
[UC`MarianRV`ZaR] FUCK U
[UC`MarianRV`ZaR] GG

Author Topic: Game #192491, reported by KinslayeR  (Read 732 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline TheKomodo

Game #192491, reported by KinslayeR
« on: June 12, 2015, 11:04 AM »
AHAHAHAHA!

Awesome KinslayeR! <3


https://www.tus-wa.com/files/file-1235/

"i have found STRainedGRoiN's flags and graves to be useful even for making music. now i can't even imagine creating a song without using content from this pack. 11/10"

Offline spleen17

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #1 on: June 12, 2015, 11:11 AM »
!fail :D

Offline XanKriegor

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #2 on: June 12, 2015, 11:17 AM »
LOL  :D
[exterminatus] you surname is thug life 'Pn'...
[`Pn`Frizk`tr`ae] its too hard being nice fuck it

Offline MarianRV

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #3 on: June 12, 2015, 11:25 AM »
SHUT THE FUCK UP!

Offline TheKomodo

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #4 on: June 12, 2015, 11:28 AM »


https://www.tus-wa.com/files/file-1235/

"i have found STRainedGRoiN's flags and graves to be useful even for making music. now i can't even imagine creating a song without using content from this pack. 11/10"

Offline Nonentity

  • World record holder for the longest Mexican Flip
  • Hero Member
  • *****

  • Norway Norway
  • sX sX clan

  • Posts: 517
    • View Profile
Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #5 on: June 12, 2015, 12:35 PM »
Good job Kinder egg!

SHUT THE FUCK UP!

Offline KinslayeR

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #6 on: June 12, 2015, 12:52 PM »
thanks thanks, but now marian dont want play with me ;((( I sad  :'(
"dt-dibz> Mary J Tita gay"

Offline MarianRV

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #7 on: June 12, 2015, 12:59 PM »
thanks thanks, but now marian dont want play with me ;((( I sad  :'(
Deal with it

Offline KinslayeR

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #8 on: June 12, 2015, 01:04 PM »
thanks thanks, but now marian dont want play with me ;((( I sad  :'(
Deal with it


"dt-dibz> Mary J Tita gay"

Offline MarianRV

Re: Game #192491, reported by KinslayeR
« Reply #9 on: June 12, 2015, 01:10 PM »
Oh,nice song