Leagues
December 11, 2017, 07:32 AM

Game #222080, reported by Sensei, Viewed 70 Time(s)

Free #33
Singles
October 07, 2017, 12:16 AM
Winner
Sensei
Croatia HCP bui alCo
Veteran 1904 in Aerial before the game. Gained 34|8 points
Loser
Frutiloops
Chile Pn ded BrS
Absolute Beginner 968 in Aerial before the game. Lost 8|8 points
  

Information Game scheme: Aerial
Scheme pick: Both pick (Like a 3rd game)
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 30 time(s).
0 members and about 30 guests have downloaded this game.
Game Awards
This game hasn't been nominated for any awards.
Game Map(s)

Random generated map by the game.
1920 x 696, LEV, 0.04 KB, Downloaded 0 time(s)


Random generated map by the game.
1920 x 696, LEV, 0.04 KB, Downloaded 0 time(s)

Game Chat(s)
[Sensei`hcp] hf m8.
[`Pn`Frutiloops] hf2m8
[`Pn`Frutiloops] hmm
[`Pn`Frutiloops] ;)
[Sensei`hcp] eeeh
[Sensei`hcp] :)
[`Pn`Frutiloops] bad hide
[Sensei`hcp] yeah, pretty bad one :)
[`Pn`Frutiloops] lol
[`Pn`Frutiloops] i cant even remember the order
[Sensei`hcp] gg
[`Pn`Frutiloops] lol
[`Pn`Frutiloops] gg

[Sensei`hcp] awful hb maps.. can't wait for direct host
[`Pn`Frutiloops] ye
[`Pn`Frutiloops] hmm
[Sensei`hcp] had brain lagg there.
[Sensei`hcp] obvious :D
[`Pn`Frutiloops] >>
[Sensei`hcp] no sheep
[`Pn`Frutiloops] stupid sheep
[Sensei`hcp] hahahhahaha
[Sensei`hcp] hahahhaaha
[Sensei`hcp] awesome
[`Pn`Frutiloops] he tried to scape
[Sensei`hcp] pile
[`Pn`Frutiloops] true
[Sensei`hcp] not good hide man
[Sensei`hcp] how old are you fruti di mare?
[`Pn`Frutiloops] 22 m8
[Sensei`hcp] ah, guess i knew that information. just came to me..
[`Pn`Frutiloops] maybe
[`Pn`Frutiloops] hmm
[Sensei`hcp] huh
[`Pn`Frutiloops] lol
[Sensei`hcp] HAHAHA
[Sensei`hcp] oh man
[Sensei`hcp] ns
[`Pn`Frutiloops] t
[Sensei`hcp] vvnt!
[`Pn`Frutiloops] t
[Sensei`hcp] how come you don't play with the rest of them?
[`Pn`Frutiloops] which rest?
[`Pn`Frutiloops] heh
[Sensei`hcp] familiar ag faces
[`Pn`Frutiloops] ijust played
[`Pn`Frutiloops] wow
[Sensei`hcp] :)
[`Pn`Frutiloops] vvns
[Sensei`hcp] bng!!
[`Pn`Frutiloops] ssssssssssss
[`Pn`Frutiloops] dcfmrinefv jcd
[Sensei`hcp] thx man

Author Topic: Game #222080, reported by Sensei  (Read 61 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Godmax

Game #222080, reported by Sensei
« on: October 07, 2017, 10:38 AM »
Damn amateurs