Game #223391, Viewed 408 Time(s)

Allround #3, Default #4
Singles
August 23, 2018, 11:50 PM
Winner
AduN
Chile
Absolute Beginner 1000 in Team17 before the game. Gained 40|40 points more
Loser
NvM
Chile cFc
Absolute Beginner 1000 in Team17 before the game. Lost 40|40 points more
  

Game Rate
Not rated yet
Players history
1 - 0
1 - 0
2 - 0
2 - 0
Information Game scheme: Team17
Scheme pick: Loser's pick
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 307 time(s).
Game Awards
This game hasn't been nominated for any awards.
Game Map(s)

Random generated map by the game.
1920 x 696, LEV, 0.03 KB, Downloaded 0 time(s)

Game Chat(s)
[adun] solo x liga
[adun] pero de por si ni hay juegos x liga
[adun] está muriendo de a poco
[adun] aunque dudo qu emuera en si
[adun] sino que habrá meeeenos actividad
[adun] og
[adun] oh
[NvMcfc] cuántos juegos habrá por liga?
[NvMcfc] es que ya es un juego más antiguo que la chucha po
[adun] en total total por liga?
[NvMcfc] llegué po jaja
[NvMcfc] o sea diariamente
[adun] uy
[adun] por lo q veo, como 5 juegos
[adun] igual piola
[NvMcfc] no weís? es sùper poco
[NvMcfc] qué lata
[adun] el problema no es la cantidad de juegos, si no que son los mismos pocos weones de siempre
[NvMcfc] yo pense que iba a entrar e iba estar terrible activa la cosa
[adun] buuu ojalá
[adun] xd
[adun] ah que soy
[NvMcfc] tengo un viaje
[NvMcfc] a ver
[NvMcfc] no llegué xD
[adun] jaja
[NvMcfc] tení un viaje largo tambié
[NvMcfc] también
[NvMcfc] si llegai a las dos te aplaudo
[NvMcfc] ohhhh haí impreosisaste o no?
[adun] ahora si
[adun] estaba de nuevo al celu -.-
[adun] la hice jeje
[adun] oh
[adun] jajajaja
[NvMcfc] nooo
[NvMcfc] quedaste vivo
[NvMcfc] oye weon tuve que improvisar cuático jaja
[adun] pense q moria wn
[adun] si cache wn
[NvMcfc] weon estay seguro de eso?
[adun] no xD
[NvMcfc] ya weon
[NvMcfc] ha yque entretenerse
[adun] oh wn vbl
[NvMcfc] te tuve
[NvMcfc] jajaja
[NvMcfc] la zorra
[NvMcfc] bate?
[NvMcfc] no me weís
[NvMcfc] no vengai pa acá
[adun] xddd
[NvMcfc] ahh soplete reculiao
[NvMcfc] ohhh vo teniai cuerda xD
[NvMcfc] lpcomo no la ocupaste en el elite pensé que no teniai
[NvMcfc] o sea como la ocupaste en el elite
[NvMcfc] xD
[NvMcfc] la puta madre
[adun] xd
[adun] gg
[NvMcfc] gg weon
[NvMcfc] después jugamos más, un abrazo
[adun] ya po
[adun] igual!

+ Quick Reply

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Go to full version