Leagues
May 31, 2020, 05:44 AM

Game #224284, Viewed 125 Time(s)

Default #5, Allround #4
Clanners
December 08, 2018, 04:31 PM
Winner
Absolute Beginner 826 in Elite before the game. Gained 36|44 points more
Loser
sex
Absolute Beginner 918 in Elite before the game. Lost 44|44 points more
  

Game Rate
Not rated yet
Players history
1 - 0
1 - 0
2 - 0
2 - 0
Information Game scheme: Elite
Scheme pick: Winner's pick
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 96 time(s).
0 members and about 96 guests have downloaded this game.
Game Awards
This game hasn't been nominated for any awards.
Game Map(s)

This map has no author on TUS.
If you know the author of this map, click on the editor button to submit an author for it.
1920 x 696, BIT, 3.2 KB, Downloaded 0 time(s)

Game Chat(s)
[prabesex`zar] Hf
[luisheros] hf
[dPxChelsea] hf
[csongi``dEEpEE] cwt in group stage, chels?
[dPxChelsea] lol why we have sheep luncher? xDD
[dPxChelsea] yes 2x 3-0 cwt group xD
[csongi``dEEpEE] u have any chances left?
[csongi``dEEpEE] btw. sorry about the fkin sheep launcher.. forgot to put on my elite team xd
[dPxChelsea] damn lol
[csongi``dEEpEE] nice
[csongi``dEEpEE] xDDD
[dPxChelsea] i'm sooo cold hahaha
[csongi``dEEpEE] was harder to miss him than hit him
[csongi``dEEpEE] lol
[prabesex`zar] It's cool.
[prabesex`zar] I hope...
[prabesex`zar] xD
[csongi``dEEpEE] thats how u do it
[dPxChelsea] n
[csongi``dEEpEE] t
[csongi``dEEpEE] aw
[prabesex`zar] aw 2
[csongi``dEEpEE] guys.. it's not an 'aw' contest ;d
[prabesex`zar] Evil is coming.
[csongi``dEEpEE] fking bad wind..
[csongi``dEEpEE] lolx
[luisheros] i hate the sheep xd
[dPxChelsea] dsjhkdshjdslhjhsdds
[csongi``dEEpEE] stop throwing usless nades ffs..
[prabesex`zar] That compensate for sheep.
[csongi``dEEpEE] gg lol
[csongi``dEEpEE] or not lol
[csongi``dEEpEE] wtf are those nades
[csongi``dEEpEE] lmao xDDD
[dPxChelsea] im sooo cold hahahha
[csongi``dEEpEE] zooka him
[csongi``dEEpEE] walk to the right
[prabesex`zar] WTTR'csongi
[csongi``dEEpEE] can he miss it? :D
[csongi``dEEpEE] phew xd
[dPxChelsea] XD\
[csongi``dEEpEE] u were 1 pixel away from detonating the mine tho ' xd
[csongi``dEEpEE] gg
[dPxChelsea] haha
[dPxChelsea] sheep luncher?
[csongi``dEEpEE] gg
[luisheros] gg
[prabesex`zar] Called the bluff
[prabesex`zar] Gg
[csongi``dEEpEE] xd
[dPxChelsea] i won
[dPxChelsea] :D

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.