Forums
May 02, 2024, 04:50 PM

Author Topic: i leave tdc!!  (Read 4826 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Free

Re: i leave tdc!!
« Reply #15 on: December 19, 2009, 10:00 AM »
Lol @ Zippo noob elite commander.

"Go kami with benny OMG NUEB pin chatz!"

When benny didnt even have possible kami spot.

Killing your own team mate because you can't handle SD with more worms was NUBEST OF THEM ALL.

You had really stupid plans.

Nub.

Offline zippeurfou

Re: i leave tdc!!
« Reply #16 on: December 19, 2009, 11:16 AM »
I do not understand why people who haven't ever post in this forum (I mean the TdC part) just only come to insult someone.
I don't want to be mean. But he left TdC, if you're not in TdC it's noone of your business.
This forum is not a free place to insult a humain being. Find another place please.
As I said when Spaazi left the clan, maybe TdC wasn't a clan for Zippo. I hope for him he'll find a clan where he belongs to.
« Last Edit: December 19, 2009, 11:20 AM by zippeurfou »

Offline GodiTo

Re: i leave tdc!!
« Reply #17 on: December 19, 2009, 01:23 PM »
Zippo couln't handle us xD
Gl Zippo at other klans.

Offline THeDoGG

Re: i leave tdc!!
« Reply #18 on: December 19, 2009, 02:11 PM »
I do not understand why people who haven't ever post in this forum (I mean the TdC part) just only come to insult someone.
I don't want to be mean. But he left TdC, if you're not in TdC it's noone of your business.
This forum is not a free place to insult a humain being. Find another place please.
As I said when Spaazi left the clan, maybe TdC wasn't a clan for Zippo. I hope for him he'll find a clan where he belongs to.

Well Lol.. Zippo kept insulting everyone, calling his clan m8s noobs and stupid for each fail, so well he deserv being insulted a little ;) and free just called him "stupid" .. which is a real fact lol, he's stupid for real xD thought he wasnt, and he was playing a kind of "game" saying eveywhere he's the best etc... BUT HE WASNT JOKING LOL !!

Offline zippeurfou

Re: i leave tdc!!
« Reply #19 on: December 19, 2009, 05:07 PM »
As I said, TdC was certainly not a clan for him.
But if you had anyproblem with him. You should have told them to me before. That's my job ;).
Leaving because :
Quote
crazy inactive  and recruiting alot of newbs ;P and the dogg just play roper!

is certainly not smart at all. But insulting him, as he insult us (the clan) is not going to lead somewhere.
If he thinks that we are [noob/inactive/whatever he wants] and want to leave us It shows that it's not worth to try to debate with him.
Saying to him goodbye and being polite is the best way imo to show we have nothing in common with him. In the other hand, insulting him back is just being at his "level".

Offline THeDoGG

Re: i leave tdc!!
« Reply #20 on: December 19, 2009, 05:38 PM »
ouai en théorie c'est tres sympa ce que tu dis, mais tu as un vision très "externe" du clan étant donné ton inactivité sur WN !
Effectivement dans la mesure du possible, il est bien d'éviter les insultes car cela ne règle aucun problème.

Mais dans le fait c'est différent, j'étais un des rare à continuer à plus ou moins le défendre par rapport à son comportement, j'avais un espoir au fond de moi, je pensais qu'il n'était pas sérieux et qu'il s'amusait a provoquer.
Mais j'ai été bien naïf sur ce coup là, il s'avère qu'en réalité ce gars à un gros problème d'égo, il pense réellement être plus fort que tout le monde, il n'assume aucune défaite et rejette systématiquement la faute sur les autres, il va même juska tuer ses propres coéquipiers... !
Il insulte ses opposant, les traites de noobs très souvent, ainsi que ses clan m8.. donc oui il mérite qu'on lui dise qu'il est stupide ! Et je suis content d'avoir des soutiens externes au clan sur ce point là :)

Le seul truc qui était bien avec lui c'est qu'il était relativement actif, et qu'on avait la possibilité de clanner assez souvent.. je me sens un peu seul maintenant lol, et je pense que les clanners vont me manquer :/
Je ne vous cache pas que je suis en train de réfléchir a éventuellement changer de clan, j'aime beaucoup TdC, mais le clan n'est vraiment pas assé actif pour moi.. a moins que vous recrutiez de bon éléments assez rapidement?
Enfin, quoi qu'il en soit je vous tiendrai informé de ma décision.

Merci de m'avoir lu :p

Offline zippeurfou

Re: i leave tdc!!
« Reply #21 on: December 19, 2009, 06:10 PM »
Le truc que je voulais dire, c'est que bon quand tu parle a un abruti, l'insulter ne fait que lui faire plaisir et bon ca sert a rien. Et bon, pas besoin de l'insulter, si tu es un tout petit peu intelligent tu peu te rendre compte que l'abruti c'est celui qui part ^^.
Je joue pas assez, donc j'ai pas vu qu'il été con mais bon tu me l'aurais di il aurait jarté, apres ce qu'il a fait avec spaadi.
Bref c'est pas bien grave, il est parti tout le monde est content (même lui lol).
Par contre au niveau du clan. Pour recruté, je suis pas du tout contre, meme au contraire on accepte pas mal de joueur plus ou moins bon pour rendre le clan plus actif.
Ce que je veux dire par la, c'est que je comprend tres bien ta situation et que j'essai de faire de mon possible pour redonner la flamme au clan :).
Apres, si tu as des amis qui joue et que tu voudrais bien clanner avec eux, propose leur de venir dans TdC.N'hesite pas ! :)
Un tryOut et hop il rentre dans le clan et il joue avec nous. L'idée c'est qu'il faudrait que tout le monde y mette du siens pour rendre ce clan actif, en évitant le type de membre comme notre amis qui vient de partir :).

Sorry for the french :p
We are evil :D

Offline Spaazi

Re: i leave tdc!!
« Reply #22 on: December 19, 2009, 08:02 PM »
I might come back :O

Re: i leave tdc!!
« Reply #23 on: December 19, 2009, 09:15 PM »
zippo means well
worm and learn

Offline Maciej

Re: i leave tdc!!
« Reply #24 on: December 19, 2009, 11:43 PM »
well IMO it's better if there are more worms in SD in elite, because u would get 4, and take all on top. They got only 1, so he would have to shot your 4 times, while u him only 1... :) that's logical

Offline ZiPpO

Re: i leave tdc!!
« Reply #25 on: December 20, 2009, 01:22 AM »
maciej why u wins a elite now 2v4 worms???

rofl ;P newbs!

Offline beer

Re: i leave tdc!!
« Reply #26 on: December 20, 2009, 02:02 AM »
well IMO it's better if there are more worms in SD in elite, because u would get 4, and take all on top. They got only 1, so he would have to shot your 4 times, while u him only 1... :) that's logical
da pro!ido ike be like u, skills bot wananbe. still dreaming : (


drama queen iz back

Offline darKz

Re: i leave tdc!!
« Reply #27 on: December 20, 2009, 02:35 AM »
Zippo, you're a few years too early to call yourself an Elite pro. :D
Killing that 40 health worm was FAIL.
I remember knowing who it was but dont remember exactly what I knew
~ Dubc 2010

Offline Chicken23

Re: i leave tdc!!
« Reply #28 on: December 20, 2009, 02:40 AM »
Much to learn you have

Elite is like starwars and i am like yoda. Trained jedi for 800 years have I. Doesn't mean I have to be the best, but i use the lightside and not the darkside. If i fail, I can go into exile. But i can still own when i need to :p

Zippo is some angry semiskilled zillian that wont be as powerful as darth vader or obi won konbie, he'll just be some sith appreicent that dies early in the sage ;p
 
« Last Edit: December 20, 2009, 02:42 AM by Chicken23 »

Offline beer

Re: i leave tdc!!
« Reply #29 on: December 20, 2009, 03:06 AM »
sorry, i do like say me bad zippo good


drama queen iz back