Leagues
December 15, 2017, 10:02 AM

Game #222633, Viewed 25 Time(s)

Default #4, Allround #3
Clanners
December 07, 2017, 08:05 PM
Winner
Absolute Beginner 767 in BnG before the game. Gained 34|42 points more
Loser
TdC
Absolute Beginner 826 in BnG before the game. Lost 50|42 points more
  

Game Rate
Not rated yet
Players history
1 - 1
3 - 3
1 - 4
15 - 31
Information Game scheme: BnG
Scheme pick: Winner's pick
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 5 time(s).
0 members and about 5 guests have downloaded this game.
Game Awards
This game hasn't been nominated for any awards.
Game Map(s)

This map has no author on TUS.
If you know the author of this map, click on the editor button to submit an author for it.
1920 x 696, BIT, 0.46 KB, Downloaded 0 time(s)

Game Chat(s)
[TdC`Senator] hf
[dt-blitz-ZaR] hf
[VoK`TdC] gj taking easy
[VoK`TdC] hope that will pring clanner aktivity
[dt-blitz-ZaR] ye
[izi`HoN] im really active
[VoK`TdC] think i was accept clanner vs pn but np :;D
[dt-blitz-ZaR] me and aladdin are also
[izi`HoN] i didnt leave pn cuz noob
[izi`HoN] but i gave my number to mega
[izi`HoN] he never called me
[izi`HoN] so what's the point
[izi`HoN] no way 3 sec
[izi`HoN] now fits
[dt-blitz-ZaR] ye
[izi`HoN] with lg
[izi`HoN] can i repeat the same shot
[izi`HoN] or not?
[TdC`Senator] yes
[izi`HoN] ok
[izi`HoN] 1 more
[izi`HoN] im really rusty
[dt-blitz-ZaR] :|
<<izi`HoN>> sry
[izi`HoN] gj
[TdC`Senator] t
<<izi`HoN>> yeah
<<izi`HoN>> just take angle
<<izi`HoN>> no angle
[dt-blitz-ZaR] plop
[dt-blitz-ZaR] nw
[izi`HoN] wtf
[izi`HoN] i need to buy a new kb
[izi`HoN] my arrows are consumed
[izi`HoN] almost
[dt-blitz-ZaR] n1
[izi`HoN] t
[TdC`Senator] omg
[izi`HoN] i want good wind
[dt-blitz-ZaR] i will have 1
[izi`HoN] +1 plz
[izi`HoN] +1 or -1 my fav
[izi`HoN] good push
[dt-blitz-ZaR] t
[izi`HoN] so rusty
[izi`HoN] gj
[dt-blitz-ZaR] thx
[TdC`Senator] sitta
[VoK`TdC] aw
[TdC`Senator] how much was dmg
[izi`HoN] wow
[dt-blitz-ZaR] dunno
[izi`HoN] 1 shot 1 kill
[izi`HoN] so noob
[izi`HoN] why?
[TdC`Senator] cow
[izi`HoN] just skip no?
[TdC`Senator] according to rules u must do the same damage to yourself
[izi`HoN] lol
[dt-blitz-ZaR] it's fair i guess
[izi`HoN] n1
[VoK`TdC] ns
[TdC`Senator] t
<<izi`HoN>> next
[izi`HoN] almost
[dt-blitz-ZaR] gs
[izi`HoN] t
[izi`HoN] gg
[VoK`TdC] gg
[dt-blitz-ZaR] gg
[VoK`TdC] gj
[dt-blitz-ZaR] tx
<<izi`HoN>> next
[izi`HoN] gg
[izi`HoN] ops
[izi`HoN] lol
[TdC`Senator] gg
[dt-blitz-ZaR] gg
[izi`HoN] gg

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.