Game #225407, Viewed 397 Time(s)

Allround #7, Default #8
Singles
March 28, 2020, 10:58 PM
Winner
daiNa
Argentina cFc ea rrX
Sum: Inexperienced 1180 in Elite before the game. Gained 51|43 points more
Peja
Germany TdC od bui
Sum: Inexperienced 1180 in Elite before the game. Gained 51|43 points more
Loser
HHC
Netherlands che ea meow
Sum: Rookie 1253 in Elite before the game. Lost 31|43 points more
Senator
Finland TdC VDV S17
Sum: Rookie 1253 in Elite before the game. Lost 31|43 points more
  

Game Rate
Not rated yet
Players history No players history is available for singles 2v2 or 3v3.
Information Game scheme: Elite
Scheme pick: Winner's pick
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 450 time(s).
Game Awards
This game hasn't been nominated for any awards.
Game Map(s)

Random generated map by the game.
1920 x 696, LEV, 0.03 KB, Downloaded 0 time(s)

Game Chat(s)
[chehhc] hf
[TdCxSenator] hf
[peja] hf
daiNa`cfc..peja: mines are instant?
[peja] godd old axing game
[peja] ye dai
[chehhc] you wish
[daiNa`cfc] mines instant?
[daiNa`cfc] i dont remember xd
[chehhc] yes
[chehhc] duuuhhh
[chehhc] :D
[chehhc] even i remember this
[chehhc] damn
[daiNa`cfc] not so bad
[chehhc] dyna in my face tho
[chehhc] or that
[daiNa`cfc] g1
[chehhc] np
[chehhc] shoot him left with dyn?
[chehhc] why not on the head tho?
[chehhc] retreat?
[TdCxSenator] didnt see the point
[chehhc] whew
[daiNa`cfc] another sg?
[chehhc] hm
[peja] g1
daiNa`cfc..peja: he would?
[daiNa`cfc] lol n1
[chehhc] t
[daiNa`cfc] just walk ? xd
[chehhc] lol
[TdCxSenator] :D
[chehhc] stoned af
[peja] lolo
daiNa`cfc..peja: dude u could walk im sure xD
daiNa`cfc..peja: np tho
[chehhc] nooo
[chehhc] ah
daiNa`cfc..peja: we are out of ropes :D
[chehhc] just lags
[peja] dai will handle xd
daiNa`cfc..peja: hope for wind and i can kill
[chehhc] yup
[chehhc] sen, you just killed CPU1
[TdCxSenator] :D
[peja] xddd
[peja] i did f@#!ing much damage though
[peja] for cpu one
[daiNa`cfc] im out of idead already
[daiNa`cfc] ideas
[peja] kill 50 and win
[chehhc] doh
[peja] the others are skunkled and below 50
[peja] thats like breakfast for you
[daiNa`cfc] :)
[chehhc] #staysafe
[peja] nice
[daiNa`cfc] tx
[chehhc] aeee
[peja] gs
[chehhc] t
daiNa`cfc..peja: i think i have to play quicker
daiNa`cfc..peja: im plannin on napalm soon
[peja] how is vok?
[chehhc] nice sen :)
[chehhc] doh
[peja] nice
daiNa`cfc..peja: well i have advantage i think now
daiNa`cfc..peja: ye
[TdCxSenator] vok is alright
[chehhc] theres a chance you could airstrike that mine?
[TdCxSenator] played pubg with him today
[chehhc] ops
[peja] good 2 hear
[TdCxSenator] his snooper doesnt work
[chehhc] close
daiNa`cfc..peja: have to get rid of this mine
[chehhc] bl
[TdCxSenator] doh
daiNa`cfc..peja: im afraid of the mine
[daiNa`cfc] rofl
[chehhc] ah
[chehhc] bl
[peja] lmfao
[daiNa`cfc] how im this blind
[peja] we have a new cpu 1
[chehhc] lol
[peja] dont die xd
[daiNa`cfc] im trying to not kill myself rofl
[daiNa`cfc] it was from the other side
[peja] why not the left hole?
[daiNa`cfc] :/
[chehhc] left hole was bigger?
[chehhc] :x
[chehhc] ae
[TdCxSenator] xD
[chehhc] eee
[TdCxSenator] why did i land there
[peja] what a game xd
[TdCxSenator] thought i could bungee down there
[chehhc] lagout!
[chehhc] yess
[chehhc] :(
[chehhc] gg ppl
[peja] gg
[daiNa`cfc] gg

+ Quick Reply

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Go to full version