Leagues
August 15, 2022, 04:17 PM

Game #233284, reported by Mega`Adnan, Viewed 92 Time(s)

Default #20, Allround #19
Clanners
August 05, 2022, 06:17 PM
Winner
Absolute Beginner 996 in Aerial before the game. Gained 38|41 points more
Loser
FS
Absolute Beginner 1036 in Aerial before the game. Lost 41|41 points more
  

Game Rate
Not rated yet
Players history
1 - 0
1 - 0
1 - 1
1 - 1
Information Game scheme: Aerial
Scheme pick: Loser's pick
Watch The Game Replay(s):
Downloaded 18 time(s).
Game Awards
This game hasn't been nominated for any awards.
Game Map(s)

This map has no author on TUS.
If you know the author of this map, click on the editor button to submit an author for it.
1920 x 696, PNG, 133.57 KB, Downloaded 0 time(s)


This map has no author on TUS.
If you know the author of this map, click on the editor button to submit an author for it.
1920 x 696, PNG, 66.18 KB, Downloaded 0 time(s)


This map has no author on TUS.
If you know the author of this map, click on the editor button to submit an author for it.
1920 x 696, PNG, 107.38 KB, Downloaded 0 time(s)

Game Chat(s)
[Lupastic`FS] enjoy :3
[MarCello`FS] We party like a pirate!
[`ob-Mega`Adnan`] yarrr
[ob-sock-zar] hf
[G-Zalo-PoorWifi] maybe if I stay till the end of round without a drop then maybe it will mean my internet is not so bad
[G-Zalo-PoorWifi] nais
[Echiko`FS] eh not so nais xD
[ob-Saint`zar] omg
[`ob-Mega`Adnan`] ae
[MarCello`FS] Jobb ADNI, mint kapni!
[Echiko`FS] .-.
[`ob-Mega`Adnan`] adni!
[Lupastic`FS] lol xD
[Lupastic`FS] its a hungarian phrase
[MarCello`FS] Lupastic tell him.
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[Lupastic`FS] better to give than to receive
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[Lupastic`FS] and the word "adni" is "to give"
[Echiko`FS] lol
[Lupastic`FS] in hungarian so its a joke with ur name xd
[Lupastic`FS] grandpa joke
[Echiko`FS] adni give me adni
[MarCello`FS] xd
MarCello`FS [cow]
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[`ob-Mega`Adnan`] mooo0o0o0o00
[MarCello`FS] nice
[MarCello`FS] pro
[`ob-Mega`Adnan`] pro teens
[MarCello`FS] Im crying!
[`ob-Mega`Adnan`] me too
[`ob-Mega`Adnan`] but inside
[`ob-Mega`Adnan`] xd
MarCello`FS the food I made ran out quickly!
[Echiko`FS] lol
[Echiko`FS] thanks! :D
[Lupastic`FS] uwu
[Echiko`FS] köszi
[MarCello`FS] uwu? it's a vehicle?
[Echiko`FS] sali stronzo
[Echiko`FS] saint don't hit the sprite
[ob-Saint`zar] lol
[Echiko`FS] ezt eszép volt
MarCello`FS Don't advertise Coke! it has a lot of sugar, and it's poison!
[`ob-Mega`Adnan`] ew
[ob-Saint`zar] why
[G-Zalo-PoorWifi] gj
[`ob-Mega`Adnan`] dunno
[G-Zalo-PoorWifi] awww
[Lupastic`FS] 26 :o
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[G-Zalo-PoorWifi] sorry for giving you lags guys
[G-Zalo-PoorWifi] I will disconnect maybe
[MarCello`FS] turn off torrent.
[`ob-Mega`Adnan`] p0rno torrent
[`ob-Mega`Adnan`] furry hentai uwu
[ob-Saint`zar] yeeea
[Echiko`FS] furno
[MarCello`FS] porno is very bad like drog!
[G-Zalo-PoorWifi] I actually don't have internet to begin with, just mobile data
[Echiko`FS] mobile is stable
[`ob-Mega`Adnan`] ow
[MarCello`FS] yes. I also have wireless wifi.
[Lupastic`FS] jobbra dobj
[`ob-Mega`Adnan`] lags
[`ob-Mega`Adnan`] who's lagging
[Lupastic`FS] candy felé
[Lupastic`FS] vn ;o
[Lupastic`FS] my boy <3
[ob-sock-zar] ns
[Echiko`FS] perfect!!!!
[Echiko`FS] Marci!!!
[Echiko`FS] :)))
[Echiko`FS] yes!!!
[Echiko`FS] bravissimo!
[Echiko`FS] amigA :)
[Echiko`FS] zallo xD
[Lupastic`FS] it shows me that Adny is lagging
[Lupastic`FS] his name is written with red, nope? xd
[Lupastic`FS] then its gonna be a long restart xd
[G-Zalo-PoorWifi] im here still
[G-Zalo-PoorWifi] okie i leave ;c
[Echiko`FS] no zalo is here
[Echiko`FS] yeah
[Echiko`FS] what if adni drops?
[Echiko`FS] no no
[Echiko`FS] no no
[Echiko`FS] my God ><
[Echiko`FS] you adni
[Echiko`FS] don't adni us lag
[MarCello`FS] perfecto?
[MarCello`FS] ty amigo
[MarCello`FS] G-Zallo has stopped worked.
[MarCello`FS] gg
[MarCello`FS] or me?
[MarCello`FS] me
[MarCello`FS] xd
[MarCello`FS] ne adj.
[MarCello`FS] we have just had guests. let it be over!
[`ob-Mega`Adnan`] phew
[Echiko`FS] fuck me
[Echiko`FS] aaaha that was close!
[Echiko`FS] go in water pls
[Echiko`FS] xD
MarCello`FS [**h2o just add water**]
[Echiko`FS] wow!!
[`ob-Mega`Adnan`] saint went afk
[Echiko`FS] cazzo mene xD
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[`ob-Mega`Adnan`] LOL
MarCello`FS [nem rdekel.]
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[MarCello`FS] xd
[Echiko`FS] aaah blamethepixel
[`ob-Mega`Adnan`] ;D
[Lupastic`FS] :c yep xd
[MarCello`FS] its a worms page.
[Echiko`FS] thanks captain obvious
[MarCello`FS] which has now disappeared.
[MarCello`FS] weeee
[`ob-Mega`Adnan`] nuuu
[Echiko`FS] great thanks
[Echiko`FS] gg
[MarCello`FS] ty for help.
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[`ob-Mega`Adnan`] ugh
[Echiko`FS] aaaah ><
[MarCello`FS] damagex2? xd
[Echiko`FS] cmon!!!
[Echiko`FS] good job marci!!!
[MarCello`FS] i not have job.
[`ob-Mega`Adnan`] fap job
[Echiko`FS] .-.
[`ob-Mega`Adnan`] pro
[ob-Saint`zar] pro
[ob-Saint`zar] pro fapper
[`ob-Mega`Adnan`] ;D
MarCello`FS S.O.S. Save Our Ships, Save Our Souls?
[Lupastic`FS] yesss
[Echiko`FS] wow!!!!
[`ob-Mega`Adnan`] ae
[Echiko`FS] bravo!!!!
[`ob-Mega`Adnan`] yeay!
[Echiko`FS] ocuh
[ob-Saint`zar] alive anyways
[MarCello`FS] nt
[`ob-Mega`Adnan`] ooof close
[Lupastic`FS] almost vn
[Echiko`FS] marci still alive yeah!
[Echiko`FS] cmon marci!!!
[`ob-Mega`Adnan`] ew ew
[`ob-Mega`Adnan`] awe
[Echiko`FS] phew
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[`ob-Mega`Adnan`] !!
[Echiko`FS] marci is dangerous!
[`ob-Mega`Adnan`] pro
[ob-Saint`zar] no idea
[Echiko`FS] damn
[ob-Saint`zar] pro
[Echiko`FS] fuck damn
[`ob-Mega`Adnan`] awwe
[ob-Saint`zar] lmao
[`ob-Mega`Adnan`] pro
[`ob-Mega`Adnan`] ;D
[Echiko`FS] I'm gg :(
[`ob-Mega`Adnan`] ;(
[`ob-Mega`Adnan`] present!
[Echiko`FS] yeah!
[Echiko`FS] nice!
[`ob-Mega`Adnan`] tae
[ob-Saint`zar] ty
[ob-Saint`zar] xd
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[ob-Saint`zar] nice
[Lupastic`FS] select worm XD
[Lupastic`FS] ahaha
[MarCello`FS] xd
[Echiko`FS] phrw
[ob-Saint`zar] oh lol just zook
[`ob-Mega`Adnan`] !!
[`ob-Mega`Adnan`] go high!
[ob-Saint`zar] offf
[`ob-Mega`Adnan`] bruh
[Echiko`FS] wow
[MarCello`FS] fuuuh
[Echiko`FS] pro xD
[Echiko`FS] thanks
`ob-Mega`Adnan`..Lupastic`FS: told ya xD
[Echiko`FS] cmon marci!!
[Echiko`FS] ouch
[Lupastic`FS] a fight till the last drop of blood
[Echiko`FS] eheheh
[MarCello`FS] gg
[`ob-Mega`Adnan`] aeeee
[`ob-Mega`Adnan`] gg
[Echiko`FS] ah fuck
[ob-Saint`zar] EPIC
[Echiko`FS] gg
[ob-sock-zar] ns
[Lupastic`FS] gg ^^ vn
[`ob-Mega`Adnan`] tae :)
[MarCello`FS] ah

[`ob-Mega`Adnan`] Funs
[`ob-Mega`Adnan`] kewl terrain
[Lupastic`FS] yep : >
[ob-Saint`zar] no plop?
[Echiko`FS] no
[`ob-Mega`Adnan`] pro
Lupastic`FS..`ob-Mega`Adnan`: he's good :P he's just not experienced in aerial tactics :W
`ob-Mega`Adnan`..Lupastic`FS: :P
[ob-Saint`zar] nice
[`ob-Mega`Adnan`] tae
[ob-Saint`zar] ^^
[Echiko`FS] tiè
[Echiko`FS] va a morì amamzzato
[Lupastic`FS] tiéd
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[Echiko`FS] ah ok
[`ob-Mega`Adnan`] tight
[`ob-Mega`Adnan`] lol sucks
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[ob-Saint`zar] lol
[`ob-Mega`Adnan`] wanted to block
[MarCello`FS] WOWOWOW
[`ob-Mega`Adnan`] awe saint
[Echiko`FS] assist by echiko
[Echiko`FS] ;)
[Lupastic`FS] gg, sorry
[Lupastic`FS] ><
[`ob-Mega`Adnan`] ow
[`ob-Mega`Adnan`] kewl
[`ob-Mega`Adnan`] oooof
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[Lupastic`FS] almost on the landmine :P
[`ob-Mega`Adnan`] sry sock
[`ob-Mega`Adnan`] my bad
[MarCello`FS] xd
[Lupastic`FS] OM
[Echiko`FS] nice
[Lupastic`FS] G!!!
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[Echiko`FS] I wanted to do that
[Lupastic`FS] awesome
[`ob-Mega`Adnan`] latinas!
[`ob-Mega`Adnan`] dat was amazin
[Echiko`FS] ma vaffanculO!
[Lupastic`FS] nice one sock
[Echiko`FS] lolll
[Echiko`FS] thanks
[`ob-Mega`Adnan`] awe
[Echiko`FS] gg
[Lupastic`FS] uff xd
[Echiko`FS] xD
[MarCello`FS] nice grave.
[Echiko`FS] sii
[Lupastic`FS] vn :3
[MarCello`FS] and nice plop.
[Echiko`FS] aahahaha xD
[Echiko`FS] thanks!!!
[MarCello`FS] Tesco Radio: Aha aha aha
[Lupastic`FS] adnan 1v5 lets go
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[`ob-Mega`Adnan`] yeah
[`ob-Mega`Adnan`] 1 anus 5 cocks!
[Echiko`FS] 0o
[Echiko`FS] adni
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[Echiko`FS] stop watching those movies
[`ob-Mega`Adnan`] haha
[Lupastic`FS] I think rather, 1 cock (you), vs 5 assholes (us) =P
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[Echiko`FS] oh
[Lupastic`FS] now 4 :c
[MarCello`FS] =)
[Echiko`FS] adni don't kill me
[Echiko`FS] we are brothers
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[`ob-Mega`Adnan`] ok i'll try not to
[Echiko`FS] just go down fucker
[Echiko`FS] there was a fucking pixel
[Echiko`FS] LOL
[Lupastic`FS] double turntime
[Lupastic`FS] I heard it x$
[`ob-Mega`Adnan`] double time
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[Echiko`FS] was totally useless
[Echiko`FS] yeah
[`ob-Mega`Adnan`] hmm
[MarCello`FS] you ready?
[`ob-Mega`Adnan`] yes
[Lupastic`FS] vn jetpackin ;o
[Echiko`FS] smooth and delicate
[Lupastic`FS] aah close :c
[MarCello`FS] lol
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[MarCello`FS] ahh open!
[MarCello`FS] lucky.
[Lupastic`FS] vn : >
[`ob-Mega`Adnan`] hae
[`ob-Mega`Adnan`] :D
[`ob-Mega`Adnan`] tae
[MarCello`FS] echiko gogogo my worm
[`ob-Mega`Adnan`] latinas!
[Lupastic`FS] gg
[Echiko`FS] gg
[`ob-Mega`Adnan`] oh fuck
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[MarCello`FS] 10/10
[`ob-Mega`Adnan`] gg
[Echiko`FS] thanks ^^
[MarCello`FS] firey.
[`ob-Mega`Adnan`] 1-1
[Echiko`FS] 1-1
[Echiko`FS] ^^
[MarCello`FS] I sacrifice myself for you, like Jesus.
[Echiko`FS] lol

[Lupastic`FS] enjoy ^^
[MarCello`FS] horse here?
[Echiko`FS] here
[Echiko`FS] no
[ob-Saint`zar] oh why
[`ob-Mega`Adnan`] awe'
[MarCello`FS] there is no badgirl :(
[Echiko`FS] I'm a good girl :)
[Echiko`FS] ah that would have been nice
[MarCello`FS] bad spider.
[`ob-Mega`Adnan`] fap fap fap
[Echiko`FS] fapfapfap to me? :O
[Echiko`FS] adni we are brothers and sisters
[Echiko`FS] :O
[`ob-Mega`Adnan`] LOL
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[MarCello`FS] Please do physics next time!
[`ob-Mega`Adnan`] i was fapping to spidah!
[Echiko`FS] aaaha
[Echiko`FS] oik
[Echiko`FS] spiderman
[`ob-Mega`Adnan`] xD
[Echiko`FS] wow!
[MarCello`FS] wow is shit game.
[Echiko`FS] .-.
[MarCello`FS] world of warcraft.
[`ob-Mega`Adnan`] woah
[Lupastic`FS] bah x$
[ob-Saint`zar] ah i want use this dyna for other target -_-
[Lupastic`FS] what :o
[Lupastic`FS] omg dat damage xD nice
[`ob-Mega`Adnan`] wow
[`ob-Mega`Adnan`] but how :O
[Lupastic`FS] I touched the ceiling
[Lupastic`FS] and fell down
[Echiko`FS] fry
[`ob-Mega`Adnan`] ah okay
[Echiko`FS] tiè
[`ob-Mega`Adnan`] tie breaker
[Lupastic`FS] nooo
[Lupastic`FS] stop ppp
[Echiko`FS] pecorella bastarda
[ob-Saint`zar] eyeee
[Lupastic`FS] omg XD
[`ob-Mega`Adnan`] aha
[`ob-Mega`Adnan`] xD
[Echiko`FS] vaffanculo
[`ob-Mega`Adnan`] awe ded
[`ob-Mega`Adnan`] gg
[Echiko`FS] gg ^^
[Lupastic`FS] sry :3 gg
[`ob-Mega`Adnan`] uwu
MarCello`FS I hate how in fairy tales the good guys keep winning and barely get hurt! It's always the bad guys who get the worst!
[`ob-Mega`Adnan`] i can fap now
[Echiko`FS] lol
[`ob-Mega`Adnan`] to muffet undertale
[ob-Saint`zar] T_T i want too
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[MarCello`FS] this is the true.
[MarCello`FS] Scar always lose.
[Echiko`FS] bnnooooo
[ob-Saint`zar] nice
[Echiko`FS] fucking gravity!!!
[ob-Saint`zar] Xd
[ob-Saint`zar] im very lucky
[Lupastic`FS] oh ok x$
[Echiko`FS] oh
[ob-Saint`zar] lupa you remember this mine in elite? xd
[`ob-Mega`Adnan`] :O
[Lupastic`FS] lol yep :c I didnt like that mine
[ob-Saint`zar] why this mine dont fall now
[Echiko`FS] lol
[MarCello`FS] why not?
[Lupastic`FS] yes vn ^.-
[Echiko`FS] thanks!
[Echiko`FS] madòòòò
[Echiko`FS] e potevi morire stornzo!
[Echiko`FS] *stronzo xD
[Echiko`FS] nooo
[Echiko`FS] phrew
[ob-Saint`zar] under ass
[Echiko`FS] be nice with girls saint
[Echiko`FS] nais bomb
[Echiko`FS] no ma che cazzo
[Lupastic`FS] hmm nt
[Echiko`FS] wow marci
[Echiko`FS] bravo
[MarCello`FS] : (
[`ob-Mega`Adnan`] phew!
[Lupastic`FS] talán gránáttal jó lett volna
[MarCello`FS] -.-
[MarCello`FS] gg
[MarCello`FS] bye?
[MarCello`FS] or last bo1?
[`ob-Mega`Adnan`] our pick
MarCello`FS [elmehetek?]
[MarCello`FS] mot bad.
[MarCello`FS] Milyen elite? Elite police?
[MarCello`FS] De miért?!
[`ob-Mega`Adnan`] ae vn socka
[MarCello`FS] jó game play volt.
[MarCello`FS] akkor alt+F4 now?!
[Echiko`FS] cmon lupastic they are all yours!
[MarCello`FS] free now?
[`ob-Mega`Adnan`] no marci no!
[`ob-Mega`Adnan`] we need our pick 3v3
[MarCello`FS] i quitter now ok??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
[`ob-Mega`Adnan`] xd
[Lupastic`FS] echi says she eneds to go
[Lupastic`FS] :/
[`ob-Mega`Adnan`] aw
[`ob-Mega`Adnan`] :c
[Lupastic`FS] soon
[Echiko`FS] noooooo
[Lupastic`FS] but next time we will play ur pick
[MarCello`FS] XD
[ob-Saint`zar] EPIC
[Echiko`FS] damn
[Echiko`FS] sorry
[`ob-Mega`Adnan`] okee
[MarCello`FS] nice launcher.,
[Echiko`FS] well
[`ob-Mega`Adnan`] awwe
[MarCello`FS] ok i go in 10
MarCello`FS 9
MarCello`FS 8
MarCello`FS 5
MarCello`FS 4
MarCello`FS 3
[Echiko`FS] marci please
[`ob-Mega`Adnan`] yes go marci
MarCello`FS 2
MarCello`FS 1
[Echiko`FS] I cannot stay for the next one :(
[`ob-Mega`Adnan`] awww
[ob-Saint`zar] cyka
[ob-sock-zar] nty
[MarCello`FS] ok bye bla bla bla
[ob-Saint`zar] nice
[`ob-Mega`Adnan`] ae vn uwu
[Lupastic`FS] nice one ^^
[`ob-Mega`Adnan`] woot
[ob-Saint`zar] xD
[Lupastic`FS] xd forgot the bounce fakk
[Echiko`FS] ah the bounce
[`ob-Mega`Adnan`] vn
[ob-Saint`zar] omg
[`ob-Mega`Adnan`] gg
[ob-sock-zar] ggs
[Echiko`FS] gg
[Lupastic`FS] omg xD vn
[Lupastic`FS] gg

Author Topic: Game #233284, reported by Mega`Adnan  (Read 91 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Lupastic

Game #233284, reported by Mega`Adnan
« on: August 05, 2022, 06:20 PM »
3v3 actionz, vn :-*